søndag 18. januar 2009

Drømmepose

En drøm av en pose! Timer med frustrasjon, sprettekniv og knekte nåler endte med en fantastisk pose:-) Syns ganske enkelt den ble helt super, og hadde det ikke vært for at jeg har en sønn, tror jeg egentlig ikke jeg hadde greid å levere den til de som skal ha den:-) S&S stoff både innvendig og utvendig, silkebånd fra lokal sybutikk og termodyne fra princess. Denne tror jeg kommer til å bli et friskt pust i "poseverden"!!! På denne er det laget huller for en teutonia s3. 



Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Nå syns jeg du tar ordet "vognpose" til uante høyder, Eva.. Heretter bør du kalle det "prinsesseoppbevaring" eller noe sånt :)

    SvarSlett
  2. Jeg har lyst å gi siden din en Awards:) Syns dete er en kjempe flott side du har!

    Bilde av Awarden kan du hente på min blogg:)
    http://familietanker.blogspot.com/

    SvarSlett